Oticon RemoteCare – UKK

Jos haluat tietää enemmän Oticon-kuulokojeiden yhteensopivuudesta älypuhelimesi tai Oticonin sovellusten ja yhteyslaitteiden kanssa, napauta tässä

Tekniset ongelmat ja vianetsintä

Vastauksia teknisiin kysymyksiin ja ohjeita vianetsintään löydät kohdista Usein kysytyt kysymykset ja Vianetsintä sovelluksen käyttöohjeesta*.

*Käyttöohjeet löytyvät myös sovelluksen sisältä. Napauta Tervetuloa Oticon RemoteCareen -näytössä Tiedot ja tuki; napauta sitten Käyttöohjeet, niin ohjeet aukeavat.

Yleistä tietoa

Kyllä, Oticon RemoteCare on saatavilla sekä Apple- että Android-laitteisiin.

Oticon RemoteCare voidaan ladata Apple App Storesta tai Google Play Kaupasta. Asenna sovellus älypuhelimeesi tavalliseen tapaan.

Kyllä, Oticon RemoteCare on täysin ilmainen ladata ja käyttää.

Kyllä, tarvitset Oticon-tilin sovelluksen käyttämiseen. Katso sovelluksen käyttöohjeesta, miten tämän tehdään.

Oticon käsittelee kaikkia henkilötietoja paikallisten säädösten mukaisesti. Lisätietoja on Oticon RemoteCaren tietosuojaselosteessa.


Pariliitäntä

Löydät kaiken tarvittavan tiedon kuulokojeiden yhdistämisestä Apple- tai Android-laitteesi laitepariksi täältä

Kyllä, on mahdollista yhdistää kuulokojeet samanaikaisesti usean laitteen laitepariksi. Suosittelemme kuitenkin yhdistämään kuulokojeet vain yhden laitteen laitepariksi kerrallaan. Näin varmistetaan, että yhteys on yksin käyttämäsi laitteen hallinnassa.


Ominaisuudet

Oticon RemoteCare tarjoaa mahdollisuuden olla yhteydessä kuuloalan ammattilaiseen mukavasti kotoa käsin. Verkkotapaamisen aikana voit pyytää neuvoja ja kuuloalan ammattilainen voi säätää kuulokojeitasi reaaliajassa.

Kuuloalan ammattilaisen tapaamisesta etänä voi hyötyä monella tavalla:

  • Säästät aikaa ja rahaa, kun sinun ei tarvitsee matkustaa vastaanotolle.
  • Voit sopia seurantatapaamisen myös ajankohtiin, jolloin et pystyisi menemään fyysisesti paikan päälle.
  • Voit säädättää kuulokojeet haluamassasi ympäristössä, olipa se kotona, töissä tai jossain muussa sinulle sopivassa paikassa. Näin asetukset voidaan hienosäätää juuri sen ympäristön mukaan.

Oticon RemoteCarella ei voi päivittää kaikkia kuulokojeen asetuksia. Toisinaan tarvitaan fyysinen käynti klinikalla. Kuuloalan ammattilainen osaa kertoa enemmän.

Ääni ja video voidaan laittaa pois päältä sovelluksen sisältä, joten voit itse päättää, haluatko käyttää videokuvaa, ääntä vai vain chattia kuuloalan ammattilaisen tapaamisen aikana. Suosittelemme kuitenkin käyttämään sekä ääntä että videokuvaa paremman kokemuksen saamiseksi.